16 Şubat 2012 Perşembe

Diğer Eskişehir Yöresi Türküleri Şarkıları

Ala Geyik 6
Aşağıdan Gelen Gelin Nereli
Aşamadım Şu Dağların Belinden
Atım Olsa Binsem Gitsem
Ay Doğar Sini Sini
Ayna Astım Meşeye
Aynam Düştü Yerlere
Ben Gidiyorum Yoluma
Bir Sarı Yılan Kovaladı Beni
Bu Dağlarda Bağ Olmaz
Çekirgem Uçar Gelir
Çeşmeler Yaptırdım
Çifte Kağnı Koşarım
Dağdan Keserler Meşeyi
Damdan Dama Yörüdü
Durnam Gelir Kona Kalka
Eskişehir Yaylaları
Fincanı Taştan Oyarlar (Ayşe)
Gelir Misin (Bu Başımın Tacı)
Halkalı Şeker Şamfıstık
Horozumu Satamadım
İndim Dereye Durdum
İndin Dereleri Engin Mi Sandın
İner Gelir Şu Dağların Dumanı
Kahveciler Kahve Pişirir 1
Kahveciler Kahve Pişirir 2
Kahveyi Kavururlar
Kalksın Ev Sahibi Semah Eylesin
Kara Koyun
Karakuş
Kayada Keklik Alayı
Kekliğimin Ayakları Mercan
Kız Bahçende Üç Çiçek Var
Kız Kardeşim Ayşe Tabancam Nerde
Kız Suya Gider Bir İncecik Yolu Var
Koca Öküz 1
Koca Öküz 2
Kömür Gözlüm (Suna Boylum)
Leblebici Gel Buraya
Mendil (Lili)
Öte Yakaya Geçelim
Pencereden Bakarsın
Sacur Kenarında Seyran Ederken
Sel Önüne Söğüt Diktim
Servi Kavak Uzun Kavak
Şu Derenin Armudu
Sultan Seccadesin Yaymış Köşeye 1
Sultan Seccadesin Yaymış Köşeye 2
Süzül Güzel (Tete Telli)
Topyatağın Önü Gayfe
Tozaktır Sılamın Yolları
Türkmen Kızı Türkmen Kızı
Turnam Gelir Eller İlen
Üç Derviş Geliyor
Virandır Bahçenin Gülleri
Yağmur Yağar Yerlere
Yağmurlar Yağar Sicim Sicim
Yere Düştü Alamadım Fesimi
Yoğurdum
Yol Üstünde Dikili Taş
Yolum Artık Geri Döndü (Ben)
Yürü Dilber Yürü
Zeybek Derler Adına 1
Elindeki Mendili
Yol Üstüne Kuruverdim Kazanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder